Wednesday, August 25, 2010

Eco



sebelah tgh ari g sungai.dekat gan umah.sejuk sikit kat cini.kat umah nak kene pakai aircond.jimat bil electrik.

nak tanya ni....ada ke org main kat sungai pakai cermin mata renang?...tgk jelah anak2 kita tu..kalo g laut tu boleh le dilayan lagi.ni g sungai....(-.-;)

belum ada mood nak masukkan bab masak.jeles betul le..sana,sini tayang CENDOL.....kalo ada pati pandan nak jg buat.pati pandan tak de, malah daun pandan pun tak de...uuwwaakkkkk

4 comments:

  1. anie..akak pun sama..sana sini akak jengah cerita cendol..rasa tak tahan tengok kan..nak buat jugak..

    ReplyDelete
  2. KK Erna,
    alaaaaa...tak aci.KK erna jgn lupa poskan tuk kita....

    ReplyDelete
  3. kat ner ni anie??? E-na pun buat cendol guna perisa pandan n pewarna jek...hihiii

    ReplyDelete
  4. dekat umah kita..jom g sama akan dtg...E-na turun tajimi...

    ReplyDelete